Påskfirande i Dalarna

I hegen bestämde jag mig för att åka till Dalarna för lite påskfirande Åkte tidigt på lördagsmorgonen, så jag fick så mycket tid hemma som möjligt. Det är alltid kul att komma hem till mamma och pappa. När jag kom fram blev jag välkomnad med våfflor till lunch :D Underbar vårlunch :) Efter det blev det en dag av njutning i solen samt lite planering med roliga saker framöver. Senare på eftermiddagen blev det påskbord med farmor. Alltdi lika kul att få träffa henne :D Det var väldigt gott med påskbord, blev även mycket mat över så tog med mig en del rester hem till Danne :) Lika gott då :) Avslutade kvällen med poker :) 
 
På söndagen så började vi med en promenad på Toftan med hundarna. Vädret var helt underbart med stålande sol. Fick väldigt mycket D-vitamin vilket kändes bra :D Efter det så åkte vi till pappas moster Gittan för lite påskfika. Det var roligt att träffa henne då det inte blir så ofta. Sen åkte jag och pappa till en verkstad med bilen då den behövde få ena bromsen utbytt. Så tacksam för att jag har en pappa som kan så mycket med bilar. Själv sulle jag aldrig vågat göra det, hela bilen skulle troligtvis falla isär :). Tack så mycket för hjälpen!! <3 
 
Efter det åkte jag hem igen till Karlstad och våran fina lägenhet <3
 
Nu blir det en kort vecka med jobb och till helgen kommer familjen ner och hälsar på :D och hjälper med att transportera våran nya säng <3 samt en loppisrunda :D YES!! 
 
Ha de bra! 
 
Lite bilder från helgen <3 
 
 
 
 
 
 
Besök även mammas blogg -> 
http://www.catchthejoy.se/
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0