Finbesök

I lördags hade iv finbesök av världens bästa familj. Det är alltid lika kul att träffa de och tror även att Glitter tycker det är roligt att träffa matte och husse :D Det är så kul att de kommer och hälsar på :D 
 
Känner att jag behöver ha mamma iband som säger till mig vad jag ska göra i ridningen. Ibland hittar jag ingen inspiration och vet inte riktigt vad jag ska göra så det blir inte så mycket till träning. Därför är det extra kul att mamma och pappa kommer ner och hjälper till, eftersom att de känner Glitter så väl <3 
 
Som jag skrev i ett tidigare inlägg så var Glitter lite knepig här om dagen att rida men i lördags var hon såååå fin och trevlig att rida. Det var så roligt att kunna få till lite ordentlig ridning. Tror hon ville visa upp sig för mamma och pappa :D 
 
Här kommer lite bilder från helgen och även ett videoklipp från träningen. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Finisar 💗

2017-03-14 @ 16:48:06
Postat av: Mammsen

Finisar 💗

Svar: <3 <3 <3
Sara Johansson

2017-03-14 @ 16:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0