Snart så!

Nu är det inte långt kvar innan stallet äntligen är färdigt och hästarna kan flytta in igen. Det ska bli så skönt att komma tillbaka till de vanliga rutinerna igen. Stallet är verkligen jättefint och de som bygger gör ett jättebra jobb och är supertrevliga. 
Det bästa av allt är att jag nu mera kommer flytta in i sadelkammaren och kunna förvara mina saker där. Förut var sadelkammaren för liten så fick ha mina saker i mitt sadelskåp men nu har de byggt ut det och kommer ställa in nya skåp så att alla får plats vilket är sueprbra! Ska bli så kul :D  
 
Tänkte även höra om intresset fär en liten video fanns. Funderade på att göra en typ "Inreder mitt skåp" eller något likande där ni får se hur jag organiserar mitt skåp och hur det kommer se ut. 
 
Kommentera gärna om intresset finns så ska jag fixa det när dagen kommer. 
 
Ha det bra så länge, KRAM! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0