2017!

Tänkte skriva ett litet inlägg om det gånga året 2016. Är kanske lite sen med detta men bättre sen än aldrig så att säga. 
 
Jag tycker att 2016 har varit ett bra år i det stora hela. Det har varit ett bra år om man bortser från de mindre svackorna. 
 
 
Året började med att jag och min älskade Danne förlovade oss på självaste nyårsafton 2015/2016. Detta firades såklart detta år med fin middag på Blackstone som är en utav min och Dannes favoritresturanger. 
 
 
 
 
 
Det har även varit ett bra år för mig och Glitter. Vi har fått mycket mer vana ute på tävlingsbanorna och vi har börjat hitta några knappar även inne på banan. Detta år har vi fått placeringar och fina procent och detär jag såklart jättenöjd över. Det fanns såklart tävlingar som jag var mindre nöjd med men de kan man glömma bort. 
 
Det var även detta år som Glitter flyttade ner till mig i Karlstad. Det är sååååå skönt att ha henne här. Hon finns alltid där för mig när jag inte mår så bra och kan trästa mig. Vi har, under hösten, tränat för dressyrdommaren Anki Carlsson vilket känns superbra! Hon är en tränare som passar mig och Glitter jättebra. Mycket fokus på mjukgörelse och gångarterna i första hand. Känns så bra och det känns ännu bättre näe jag ser att Glitter trivs i stallet med hennes nya kompisar. Hon är väldigt förtjust i hennes boxgranne <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hahaha Glitter och världens bästa stallhjälp <3 Lilla Zune-buz :D En bild från i somras. 
 
 
 
Under sen-sommaren och hösten gjorde jag och Danne en del roliga saker också. Till att börja med så åkte vi till Gran Canaria i augusti för en välförtjänt semester. Detta var min 20-års present från Danne till mig som jag hade sett fram emot sen i mars. 
 
Vi hade det väldigt skönt och framför allt varmt vilket jag inte klagar på alls. Det var hur skönt som helst. <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi kom hem från utomlandsresan så var det bara att vända hemma och åka till nästa evenemang vilket var Sabaton Open Air. Vilken trevlig festival!! Så jäkla bra spelat av alla banden. Men den stora finalen var på lördagen då Sabaton spelade. Jag kan bara säga att jag åker tillbaka 2017 för att de va så jäkla braaaa!!! Även denna lilla utflykt var en födelsedagspresent och denna gång var det från mig till Danne. Jag lyssnar ju lite på just Sabaton men är inte så väldigt insatt i vilka de är men de gjorde en sjukt bra föreställning och det var svårt att stå still. :D GÖTT!!!! 
 
 
 
 
I det stora hela så har 2016 varit ett bra år med många fina minnen. Jag vill tacka alla som har hjälpt mig under detta år  <3 som min älskade sambo Daniel som alltid finns där för mig <3 Mina fantastiska föräldrar som finns där i vått och torrt och stöttar hela tiden :) 
 
 
Vi har redasn planerat in en massa roligheter inför detta år. Bland annat  shoppingtur till Ullared, tävlingar, och julfirande i Lofsdalen <3 
 
 
Längtar!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0