Tävling

Ja då var den första tävlingen för säsongen avklarad med blandade känslor. Det var jättekul att komma ut på tävlingsbanan igen :) Det bästa med tävligen var att jag inte var nervös, hade inga fjärilar i magen och behövde inte gå på toa 1000 gånger innan start. Tror det smittade av sig på Glitter, hon var inte lika spänd som hon brukar vara. Väl inne på banan så var hon lite spänd men inte lika som hon brukar kunna vara och hon var inte rädd för något vilket var det bästa av allt. Hon lyssnade på allt jag sa och var så avlsppnad som hon kunde vara. Hade en jättebra känsla när jag kom ut från banan men sen fick jag höra procenten och blev lite besviken. Jag visste att galoppen inte var den bästa men att den drog ner så mycket. Men men..det är en bedömmningssport av en anledning. Bara att ta det med en nypa salt och ta igen det nästa gång vilket i vårat fall bli i Svärdsjö nästa helg. 
 
Det är jättekul att vara igång med tävlandet igen efter ett år "ledigt" på grund av diverse skador och sjukdommar :D Nu ska vi köra hårt hela sommaren :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0