Uppdatering

Ja nu tycker jag  att det är dags för en liten uppdatering om vad som händer. Det har varit ett tag sedan som jag skrev ett inlägg så nu var det dags. 
 
I söndags så åkte vi till Malung och tävlade. Jag är jättenöjd med hur det gick :D Glitter skötte sig superbra och var mjuk och fin under hela tiden som vi var på tävlingbanan. Hon var lugn och fin inne på banan och lyssnade bra på mig hela tiden. Oturligt nog så räckte det inte till någon placering men jag är jättenöjd ändå med resultatet. 
 
 
 
 
Igår var det träning för Emma hemma på hennes ridbana i Dalvik och kan ju kort säga att vädret kunde ha varit bättre. I början var det fint men mitt under ridningen så började det åska och blixtra. Glitter var så duktig och brydde sig inte alls även om regnet öste ner. Duktiga lilla Glitter :D
 
 
 
Igår var jag och Danne i Borlänge för att fixa hans pass så nu kan vi börja längta till resan i augusti :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0