Spännande nyheter

Ja precis som titeln säger så har jag lite spännande nyheter. Det har varit en del frågor fram och tillbaka om vad jag ska göra med Glitter och så vidare. Nu är det spikat att Glitter ska följa med mig till Karlstad. Hon ska stå på Segerstad Dressyrstall som ägs av dressyrdomaren Anki Carlsson. Jag är så glad och lycklig över detta och det känns så underbart. Det ska bli så skönt att få ner henne till hösten så man kan planera veckorna och träna mer regelbundet. Saknar henne så mycket på veckorna när jag är i skolan och det kommer vara skönt att han henne hemma i Karlstad. 
 
Som många säkert vet så har jag pendlat fram och tillbaka mellan Karlstad och Falun varje vecka för att träna med Glitter. Det har varit lite jobbig och framför allt dyrt. Många kanske tror att jag har funderat på att sälja Glitter...men jag tycker om Glitter allt för mycket för att sälja henne så det lättaste vore att få ner henne till Karlstad. Under våren har jag letat runt en del och hittat några stall men då kvarstod frågan om tränare. Då fick vi kontakt med en dressyrdomare, Anki Carlsson, och frågade henne om hon hade någon stallplats till hösten och JA det hade hon :D Blev så lycklig!! Då har jag stallplats, ridhus, ridbana, tränare och ridkompisar :D Hur bra låter inte det? :D :D Är så glad att jag spricker! Komme bli så kul!!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0