Träningsmål

Såhär ser min och Dannes träningsrutin ut. Vi tränar 3 gånger i veckan ungefär 1,5 timmar. 
 
 
Måndag
 
30 min uppvärmning 
Träning armar 
 
 
Tisdag 
 

30 min uppvärmning 
Träning ben
 
Torsdag 
 

30 min uppvärmning 
Träning core (mage, rygg och bröst) 
 
 
Jag känner att träningen börjar ge resultat. Det känns att jag har blivit piggare som person och orkar göra mer :) Det är nu som träningen börjar bli kul, när man kan se lite resultat då får man motivationen till att fortsätta och göra lite mer. 
 
 
 
 
 
Nu när man kommit igång lite med träningen så vil jag investera i ett par snygga träningsbyxor. Jag har länge funderat på att beställa av företaget ICanIWill :) Deras byxor är så snygga och det verkar ha bra kvalité :D Dessa är dem som jag vill beställa :D DEM ÄR SÅ SNYGGA!!!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina 😍

2016-01-11 @ 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0