Välkommen hem till mig :D

Ja nu har det gått lite mer än en vecka sen vi flyttade in och jag kan bara säga att jag trivs hur bra som helst :) NU har alla hyllor och annat kommit på plats och det blev verkligen superbra :D Är hur nöjd som helst <3 

Min och Daniels lilla etta på 33 kvadrat är relativt liten men jag tycker att vi har fått ut det bästa ur lägenheten och verkligen tagit vara på ytorna som vi har :) 

Här kommer det lite bilder på vårt fina lilla hem <3 

 

 

Såhär ser det ut när man kommer in i lägenheten :) 

 

 

 

Första dörren till höger är garderoben som är fylld med kläder och smink :) 

 

 

Min egen lilla sminkhörna :) 

 

 

 

Liten överblick över "nördhörnan" :) 
 
 
 
 
Soffan med soffbordet :D 
Blev så nöjd med mattan, kommer bli så skönt åt fötterna sen i vinter :) 
 
 
 
TV och TV-bänken :) 
 
 
 
 
 
Våran härliga säng <3 
 
 
 
 
 
Är så fin!! :) 
 
 
 
 
 
Andra dörren i hallen är badrummet :) Blått verkar vara huvudfärgen i detta badrum ;) 
 
 
 
 
 
Hatthyllan och skostället :) 
 
 
 
 
 
"Det lilla kontoret" där jag och Danne kan sitta och arbeta :) Svårt att gissa vilken dator som är hans :D
 
 
 
 
Sist men inte minst är vårat lilla kök :) Har precis fått hjälp av Dannes pappa Ulrik med att få upp bordet :) Blev hur bra som helst :) 
 
 
_____________________________________________________________________________
 
 
Nu så har ni fått en liten överblick över min lilla lägenhet här i Karlstad :) Tror att jag kommer trivas här de kommande 5 åren :D 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fint ni har fått till det och vad städat 😉😘👍👌

2015-10-12 @ 17:24:21
Postat av: bozze

oj, babbsen är blå

2015-10-19 @ 21:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0