Helgens träningar

I helgen var det väldigt mycket träning med hästen :) I lördags var det träning för Emma och det gick super :) Hon kändes hur mjuk och fin som helst :D Är så nöjd med henne :) Kändes som att hon verkligen ville arbeta och som att hon förstod mig. Nu känns det som att jag och Glitter har kommit nästa steg i våran träning. Vi kan läsa av varandra bättre än vad vi kunde förut och nu tar det inte 40 min innan man kan rida Glitter på riktigt utand et tar 3-4 min för henne att bli lösgjord. Är så kul att hon verkligen VILL träna och att hon är positiv till träningen. Goaste hästen <3 <3 
 
 
 
På söndagen så var det en lite annorlunda träning. Jag och Elin bytte hästar så jag red hennes jättefina häst Molle :) Det var så kul att sitta på en annan häst.Det var ganska ovant och vingligt i början men efter ett tag började man hitta kanpparna och han blev riktigt fin :D En så härlig häst att rida på, mjuk och framåt :) Tusen tack för lånet av honom Elin <3 så himla kul att få lite variation :) 
Elin fick rida Glitten samtidigt som jag red Molle och det såg jättebra ut :) Hon och Glitter passar så bra tillsammans :D så kul att se någon annan rida Glitter men är såklart underbart att själv få sitta på min lilla prinsessa :)<3 
 
 Pappa fick agera fotograf :D 
 
Jag och Molle :D
 
 
 
Elin och Glitter :D
 
 
 
 
Nu till helgen så ska jag ner till mina kusiner i Lilla Edet och fira lilla julafton :) Eftersom att vi inte ses på den riktiga julafton så tänkte vi att vi skulle träffas och ha lite julmys helgen innan :) Lägntar att få komma ner och mysa med världens bästa Matilda och Hanna med familj :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0