Terminstart

Ja då har terminen börjat! Ny skola, nya männskor och en hel del nya saker som ska läras. Detta kommer blir en utmaning som kommer kräva mycket av mig men jag har en känsla om att det kommer gå bra.
 
Om ca en månad kommer jag äntligen få flytta in i min alldeles egna lägenhet. Det kommer bli så skönt!! För tillfället så hyr jag ett rum av ett par som bor ca 100 meter från skolan så det är ju bra men det känns fortfarande inte som att jag har hittat rätt. Blir en hel del åkande fram och tillbaka då jag åker hem på helgerna till min lilla Glitter men hoppas på att hon kommer kunna följa med mig ner hit sen om ett tag. Tror allt kommer bli hur bra som helst när jag flyttat in och Glitter är på plats så man äntligen kan planera in vad som hända skall.
 
Såklart så är ju studentlivet inte bara nollning och fester det kommer även det som jag har fruktat som mest inför universitetet...dun dun DUUUUN...Tentor :/ Har min första tenta den 8 oktober i matematik. Tycker än så länge att denna kurs har varit relativt rolig men har ju fortfarande inte en aning om hur tentan kommer se ut :/ Ja det får bli plugga mycket och repetera en gång för mycket istället för en gång för lite. :) 
 
Har även hittat en hel del kompisar under denna första veckan. Har hittat flera stycken tjejer som ska gå samma linje som jag och jag hoppas att vi kommer hålla ihop alla 5 år som jag ska studera här. :) 
 
 Nu ska jag inte skriva mer utan nu ska jag fotsätta repetera alla logatitmer och absolutbelopp och hoppas att det inte kommer med på tentan.. HAHAH :D 
 
Ha det gött!! 
 
 
 Till startsidan för Karlstads universitet

Kommentarer
Postat av: 😘

😘😍

2015-08-28 @ 20:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0