Lugn fredag :D

Blev en ganska lugn fredag :) Började med skoldag och sedan hem till hästarna som gärna ville in från skitvädret :D 
Lite om min dag :) Den har varit helt okej, jag hittade ett tappat busskort på stan och kommer få en ganska rejäl hittelön för det :) SWEET, det lönar sig att vara vänlig :D
 
Har ganska knasiga konversationer med mina polare då och då och ibland kan vi komma in på dem mest konstiga samtalsämnen... ett bra exempel är om det skulle vara möjligt att åka i en störtloppsbacke med stjärtlapp? HAHAH..här är resultatet xD 
 
HAHAHAH !! Grabbarna skrattade ganska mycket men jag har lite skills med photoshop i alla fall xD 
 
 
 
 
 
____________________________________________________________________________________________
 
 
Idag blev det ridning ute på den mörka och regniga banan :/ Varken jag eller Glitter tyckte att det gav så mycket men det viktigaste var att hon fick röra på sig så att hon inte har så hilma mycket energi till imorgon då vi ska till ridhuset för lite mer seriös träning inför tävling på söndag :) 
 
På lördagkväll blir det säsongens första "smörjningskväll" och det är i princip vad det låter som :) Det är bara att smörja allt (träns, sadel, stövlar och diverse andra grejer som ska vara rent och snyggt) så att vi ser lite rena ut :D 
 
 
 
Japp nu blir det chips framför en bra film och så ser vi fram emot nya äventyr imorgon :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0