2019!

Tänkte göra en liten snabb återblick på det gångna året :) 
 
I januari blev jag överraskad av min chef som helt oväntat ringde mig och erbjöd mig en fast tjänst på min älskade arbetsplats. Blev så glad över detta då jag verkligen trivs på min arbetsplats med mina fina kollegor. Även Danne blev uppringd av sin chef (samma dag) och erbjuden en fast tjänst, vad är oddsen :) En riktigt bra början på året. 
 
 
 
 
 
I februari kom våran älskade Molly äntligen hem <3 Vi blev tipsade om henne på nyårsafton 2018 och i februari skulel vi äntligen åka och hämta hem henne. Våran lilla tokiga, galna, knasiga och helt underbara katt <3 älskar henne så mycket <3 
 
 
 
 
 
 
 
I april så åkte jag till ullared tillsammans med mamma, moster och mina kusiner. Det var riktigt roligt och dessutom så firade vi påsk i sommarstugan som alltid är roligt :D 
 
 
 
I maj åkte jag och mamma till Stockholm och såg Darin spela i Globen. Det var så härligt med en "girls weekend". MÅSTE GÖRA OM DET <3 
 
 
 
 
 
 
 
I juni blev mitt hjärta krossat. Min älskade älskade Madicken somnade in efter 19 år på denna jord. Saknar honom så mycket <3 <3 
 
 
 
 
I juni fick jag oxå vara med och fira min kusin Hanna som tog studenten. Så roligt!
 
 
 
Under sommaren så fick jag mitt livs första semester. Mycket välbehövligt. Började seemstern med att fira midsommar tillsammans med familjen och släkten. 
 
 
 
 
 
I juli hände det mycket men höjdpunkterna var att jag tillsammans med hela familjen åkte till Prag för att fira min mamma <3 Det var verkligen en så rolig semester, vi fick se och uppleva så mycket och jag är så glad att jag fick göra det tillsammans med min underbara familj <3 :) 
 
 
 
 
 
Efter semestern i Prag var vi hemma en snabb sväng innan vi åkte iväg till nästa rolighet vilket blev mammas födelsedagsfest i sommarstugan med släkten. Det var så roligt att få vara med och planera och även fixa med aktivitererna :D 
 
 
 
 
I september så åkte hela familjen Johansson till Vemdalen för ltie vandring i fjällen. Det var så härligt och väldigt välbehövligt då jag hade en period med mycket på jobbet så det var mycket skönt att få komma iväg och andras lite frisk luft i fjällen :) 
 
 
 
 
 
I slutet på oktober blev en väldigt kär famikjemedlem sjuk så jag åkte ner en vecka för att hjälpa till med att vara hudvakt och annat. Det kändes jobbigt att inte veta hur det skulle sluta men jag är glad nu att det är på bättringsvägen. 
 
 
 
 
 
I slutet på november så åkte jag och Danne hem till Dalarna för att fira att pappa och Erik fyllt år. Erik firade vi lite extra eftersom att han fyllde 25 år. Det firades med god mat och bowling. 
 
 
 
Julen och nyåret blev lugnt i år. Jag och Danne jobbade hela perioden så det blev bara vi som firade :) Det var oxå mysigt. Vi gjorde ett jättegott julbord på jul och på nyår så köpte vi alkoholfri dricka som vi drack på 12 slaget. 
 
 
 
 
 
 
 
Summan av 2019 var att det var ett bra år med mycket roligheter men såklart så var det lite trpkigt som hände också. Jag har tänkt att göra det bästa jag kan för att göra 2020 till ett bra år. Både psykiskt och fysiskt :) Jag har tur att jag har världens bästa familj bakom mig som stöttar mig i allt och en sambo som älskar och stötter mig lika mycket som jag älskar och stöttar honom <3 
 
 
Hoppas alla hade en fin jul och ett gott nytt år <3 
 
Ha det bra! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0