JOBBig helg

Usch och fy vilken tuff arbetshelg det var. Kändes hela tiden som att det var nya kaosmoln som bildades och det är så tröttsamt lösa helt onödiga problem som uppkommer pågrund av att folk är lata eller inte är uppmärksamma. Suck...men men är väldigt skönt att det är över. Idag är jag ledig och det är skönt efter denna helg. 
Började dagen med en jättemysig förmiddag i stallet med världens bästa Glitter som idag fick trava lite bommar för omväxligens skull. Det tyckte även matte var kul <3 kändes skönt att göra lite annat idag än att fokusera på jobbet :D Efter det så åkte jag hem och pysslade om mig själv lite. La en ansikstmask och tog hand om min kropp lite. Det kändes verkligen som att den behövde det. Man blir så sliten ibland och detta var precis vad jag behövde för att rensa tankarna och må bra igen :D 
 
Blev ett ganska kort inlägg idag men ville mest bara skriva av mig lite :) 
 
Ha det bra. 
 
Glitter får avsluta detta inlägget, denna bild togs när vi var ute på en jättemysig skogsprommenad. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0