Ledig dag ☺️

Idag är den ända dagen denna vecka som jag är ledig så passar på att skriva ett litet inlägg 😝 

Dagen har varit bra 😊 har först varit i Borlänge och gått lite ärenden 😜 sen var vi hem och jag gick ut i stallet ☺️

Jag har ju varit "sjuk" enligt läkarna i över en månad trots att jag tycker att jag mår bra och tyckte då att det var på tiden att jag började rida efter min vila ☺️ tog då initiativet och satt upp i sadeln, lite vingligt var det i början men efter några minuter gick det som på räls 😘 min fina Glitter va så snäll mot matte som va lite rostig 😝 fick till och med dra it henne på en tur i skogen efter ridpasset 😊 SÖTISEN!! ❤️😘 

Nu sitter jag och Zune i soffan och myser i kvällssolen och ser fram emot en dag av arbete imorrn 😄❤️ 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0