Pay and Ride :D

Idag var det programridning på FaRs :D Superkul och jättenyttigt för både mig och Glitter med tanke på att det är exakt som som på tävling med domare, folk på läktaren, folk som springer runt utanför, hästar som kommer och går men jag tror inte att man behöver rida runt i ridhuset när dem bygger om staketet xD Aja Glitter skötte sig hur bra som helst, inga dumheter, ingentin fel <3 Så stolt matte<3 
 
I första programmet som var en L:A3 så gick det jättebra (trodde jag), hon var mjuk och avslappnad och skrämde sig själv bara 2 gånger xD Duktig tjej <3 
Under andra prpgrammet som var en L:A4 så gick det ännu bättre, jag visste att hon hade koll på läget inne i ridhuset och satsade så lite mer på programmet som jag ska tävla i om 2 veckor :D men mitt under andra programmet kom jag på att jag hade glömt att rida en del i första L:A3 :O Wooops.... Haha Annika hade reagerat på det men sa ingenting...haha tur att det var en programmträning xD Slarv slarv slarv xD 
 
Tyckte alla gjorde ett superjobb, det ser väldigt lovande ut för våra ponny och storhäst ekipage detta år :D Jag kommer dock inte vara med i något lag detta år utan kör mitt eget race istället men jag kommer med glödje följa dressyr lagens tävlingar och se hur det går för våra duktiga ryttare <3 
 
Tusen tusen tack till Moa Nilsson som tog massa fina bilder på mig och Glitter <3 
 
 
Tack för de fina bilderna <3 <3 <3 Blev så himla glad <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0