2 år <3

Fredagen den 31 oktober 2011 åker jag och mina föräldrar till Avesta för att hämta hem det bästa som någonsin har hämt mig :D Idag är det exakt 2 år sedan som jag fick hem min så älskade lilla häst Glitter :D 
 
Under den två år som jag har fått äran att spendera med dig så har jag både varit livrädd för dig och blivit stolt över dig :D Du har kastat av mig och vi har galloperat ärovarv, du slutar aldrig att förvåna mig :D 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En liten film till min söta plutt :D :* 
 
 
 
 
 
Det var allt för nu, hörs och ses senare :D 
 
Over And Out :D 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mom

Fin hon är våran goa och fina häst<3

Svar: Visst är hon 💖
SuperDuperSara

2013-10-31 @ 16:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0