Vilken härlig helg

Oh vilken fin helg! Så mycket roligt :) Känns gött att ha såna helger när man kan ladda upp för jobbveckan framför sig.
I fredags åkte vi till Trollhättan och hälsade på min mormor och morfar för att fira dem. Hela släkten träffades och åt en jättegod 3-rätters middag på resturang Albert i Trollhättan. 
 
 
 
 
Kände mig extra modig och provade med pilgrimsmussla till förrätt. Vill tillägga att jag aldrig ätit mussla innan så detta var något helt nytt för mig. Var riktigt gott :) 
 
 
Till huvudrätt blev det ryggbiff. Kan vara en av de godaste köttbitarna jag ätit :) Helt rätt temperatur och jättegoda tillbehör :) mmm..
 
 
<3 <3 
 
Till efterrätt blev det Crème brûlée (hahahafick googla fram hur man stavade det) med blåbärssorbet, råröda blåbär och dulce de leche. Mycket gott :) 
 
 
Jättemysig middag med släkten. Grattis mormor och morfar på era födelsedagar <3 Hoppas ni får mycket glädje av era presenter. :) 
 
 
 
När vi åkte hem från Trollhättan på lördag så stannade vi på vägen och hämtade hem våran nya familjmedlem <3 Våran lilla Milla är äntligen hemma <3 
 
 
Allt har gått jättebra. Hon har kollat runt i lägenheten och har fått möjighet att hälsa på Molly. 
Molly är lite grinig och det är såklart lite morr och fräs nu i början men det kommer nog bli bra när de lärt känna varandra. Hon är så mysig och äskar att gosa i täcket. 
 
 
Älskade lilla plutten <3 
 
Idag blir det massa kattmys hemma med fokus på att lära Milla att hitta toaletten :) Till veckan blir det mycket jobb men nu är man redo efter en jättemysig helg. Helst hade man ju velat varit hemma och myst med katterna men men :P Det kommer komma uppdateringar om Milla längre fram. 
 
Ta hand om varandra! <3 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0