Egen träning

Nu har det gått ca en månad sen jag börade träna regelbundet på gym igen efter några månaders uppehåll. Man tappar så mycket ork när man inte tränar regelbundet men det är verkligen skillnad nu från förut. Har verkligen hittat motivationen och orken till att gymma och utvecklas mera, det är liksom roligt att gå till gymmet och roligt att göra övningarna som man egentligen hatar mest i hela världen. Känns som att motivationen för att träna ligger verkligen i topp nu. Känns även bra att Danne följer med för då åker motivationen upp ännu mer om man gör detta tillsammans. 
 
 
 
Vi gymmar 3 dagar i veckan; tisdagar, torsdagar och söndagar (eller lördagar). De dagar jag inte gymmar försöker jag röra på mig på annat sätt, till exempel prommenader/jogg, för att hålla förbränningen igång. 
 
Jag har satt som mål att jag ska gå minst 10 000 steg varje dag. Har en stegräknare på telefonen som håller koll på hur många steg jag tar så det blir lätt att hålla koll. Har detta som en liten utmaning till mig själv att jag ska klara målet varje dag. Detta bli lättare de dagar som jag jobbar eftersom att jag antigen går från bilen eller cyklar till kunderna. 
 
Hihi denna dagen blev det VÄLDIGT många steg. Jobbade hela dagen till 14 och hade dessutom insläpp av hästarna på kvällen. Men det är väl bra att man rör på sig ;) 
 
 
 
 
Så roligt att motivationen är uppe och att det är roligt med träning. Gör denna resa så mycket lättare och roligare. Nu är det ny vecka och nya tag men till helgen så händer det spännande grejer, då åker nämligen vi till MALAGA!! :D :D Ska bli så kuuul!! 
 
Ha det gött :D 

Kommentarer
Postat av: Mams

Hejja dig❣ keep in the good work!!

2017-09-28 @ 20:41:59
Postat av: Malin

Vad duktig du är Sara jag hejjar på dig alla dar i veckan :-)

2017-10-04 @ 12:58:40
URL: http://blomsveranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0