Söndag slut :)

Då har denna vecka kommit till sitt slut :) Imorgon blir det halvdag hemma och på eftermiddagen en lektion i programmering :) Senare ska jag och mamma möta upp våra resekamrater Linnéa och Annette för ett litet snack om hur det kommer att se ut :D Om en vecka smäller det :D Ska bli så sjukt kul, har redan börjat packa i några rid outfits som jag vet att jag inte kommer använda under veckan ;)

Efter vi har kommit hem till Sverige igen så ska jag och mamma vara kvar i Stockholm en dag då det är Réunion Party med STS :)
Ska bli super kul att träffa alla kompisar som man fick under språkresan :) Längtar :D <3

Det var allt för idag, hörs och ses imorgon :)

Over And Out :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0