Uppdatering

Nu var det ett tag sedan som jag skrev ett inlägg på bloggen. Har haft fullt upp med jobbet och har inte haft tiden att sitta ner och skriva något. Så tänkte att jag skriver en liten uppdatering så ni vet vad som händer. 
 
 
På jobbet går det jättebra! För er som inte vet så jobbar jag på Kronoparkens Hemtjänst nu i sommar och jag kan säga att jag verkligen trivs. Kollegorna är hur snälla och goa som helst och vi har så kul när vi jobbar tillsammans. Kommer att jobba där fram till mitten av augusti men hoppas på att kunna få jobba kvar lite på helger och lediga dagar även senare i höst. 
 
 
 
 
 
 
Glitter mår väldigt bra :D Nu under ombyggnationerna i stallet så går hon ute varannan vecka på nätterna och hon verkar trivas med det. Känns skönt att hon är så flexibel. Hon trivs att gå i sin stora fina gräshage nu när sommaren är här och det är varmt och skönt. Snart är stallet klart och det blir verkligen jättefint. Gå in på Segerstad Dressyrstall Facebooksida för uppdateringar och bilder. Det blir såååå fint :D Glitter har varit väldigt fin på de senaste träningarna också. Förra träninen för Anki var helt underbar. Vi fick till en såååå härlig trav och med luft under fötterna utan att hon spänner ryggen och går för högt med nacken. Jätteroligt att se att potentialen finns :D Bara matte som måste lära sig hur man gör ;) Anki är helt fantastisk på att lära ut en bra känsla :D Ser verkligen fram emot nästa träning med henne. 
 
 
 
 
Nu till helgen ska jag åka hem till Dalarna igen och då ska vi på hundutställning. Jag, mamma, min moster Malin och kusin Hanna ska med. Det ska bli jättekul <3 Ser verkligen fram emot det. 
 
 
 
 
 
 
 
Det var allt för denna gång. Ska försöka att skriva oftare framöver. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

var bara inne och kikade. Hoppas allt är bra med dig?

2017-07-11 @ 13:31:36
URL: http://www.blomsveranda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0