Pay and Ride

Igår var det pay and ride på Fars och det gick över all förväntan. I lördags när vi tränade på programmen så var Glitter stark och kände inte alls för att ta någon halvhalt så det kändes väldigt osäkert att åka. Men som en blixt från klar himmel så gick det som en dans. Glitter skötte sig galant!! Hon var lugn när jag gjorde iordning henne, hon var lugn på framridningen och hon var hur lugn som helst inne på banan. Det bästa var att hon litade på mig och lyssnade på mig istället för att spänna sig och bli rädd för allt. Det var underbart!!! Ni behöver inte fråga om procenterna för jag ränkade aldrig ihop de. Det kändes så bra så jag kände inte att det var värt att räkna ihop procenten. 
Jag är så nöjd med hur det gick! Detta känns oande för detta år <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0