Fösta tentan

Imorgon är det dags för den första tentan och det känns förvänantsvärt bra :) Känns som att jag har koll på detta ämne :) Ämnet jag ska ha tenta på är fysik så det kommer nog inte bli enkelt men det kommer nog att gå bra :D 
 
Nu har det gått ungefär 2 månader på första terminen och jag ångrar verkligen inte att jag valde detta :) Trivs hur bra som helst, har fått underbara vänner som jag känner att jag verkligen kan sitta och plugga med men samtidigt som vi kan hitta på annat kul utanför skolan :D Skolan går också bra känner jag, det är en stor skillnad från gymnasiet men jag tycker samtiigt att det är bra att man kan lägga sitt schema som man vill :) 
 
 
Även om allt går hur bra som helst här i Karlstad så saknar jag ändå alla hemma :) Karlstad är ju ändå en liten bit från lilla Falun så hemlängtan är oundvikligt. Saknar familjen och såklart så saknar jag min lilla ögonsten Glitter <3 Kommer bli kul att få komma hem i helgen och rensa hjärnan lite :) 
 
TIllbaka till tentaplugget! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0