Taggad till tusen!!!

Nu är det på riktigt! Nu är väskan packad och allt är klart. Är så himla taggad och humöret är på topp! Idag fick jag även håret stylat av världens bästa Therese Ek. Blev så nöjd och det blev så fint!! <3 
 
Imorgon så börjar alltså den stora resan över Atlanten till USA och New York. Detta är en dröm som går i uppfyllelse för min del, jag har velat åka till New York i typ 5 års tid nu och nu äntligen kommer den att slå in! Är så glad och är framför allt glad över att få dela denna fantastiska resa med min underbara familj!
 
Jag och min bloggkompis Hanna kommer såklart att ta mycket bilder under resan och kommer förhoppningsvis att kunna filma lite under tiden som vi är där. 
 
Ikväll blir det att gå och lägga sig i tid så man orkar med den långa dagen imorrn :D 
 
Ha det gött så hörs vi! 
 
 
 
Väskan packad!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0