Nyårslöfte

Har ni några nyårslöften? Om ni har det så får ni gärna dela med er utav dem :) 
 
Jag brukar inte ha något nyårslöfte för att jag är så dålig på att hålla dem men i år så ska jag verkligen försöka. 
Jag har bestämm mig för att anta utmaningen "100 dagar utan socker" som min kära mor utnamade mig till :D Detta kommer bli en riktig utmaning. Som tur så har min kära pojkvän gått med i utmaningen tillsammans med mig så det kommer nog gå bättre om man är två. 
 
Jag ser verkligen fram emot 2016, det kommer bli ett bra år tror jag och jag hoppas att det kommer hända massa skoj :D 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att ni gör det tillsammans 😊😊 detta klarar vi 👍💪💪

Svar: ja visst är det tur att jag har honom :D detta klarar vi gallant <3
SuperDuperSara

2015-12-18 @ 15:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0