Lördag

Idag har det varit en väldigt effektiv lördag. Började med att gå upp klockan 8:00 för att mata Zune. Då passade jag också äta frukost och efter det gick jag och Zune ut på en långprommenad. Sen blev det en tur till stallet för mockning, städning och julpyntning. Blev så fint :) 
Efter det så åkte jag, Erik och Zune hem till farmor för att hälsa på och för att hjälpa henne med julgranen. Den blev så fin :) 
Nu blir det lite matteplugg och ikväll ska jag och Erik gå och se Hunger Games :) Spännande :) 
 
 
Fina lilla Zune :) 
 
 
 
 
 
 
'
Ja det blev lite fint i stallet i alla fall :) 
 
 
 
 
Hemma hos farmor :) Zune ser så glad ut :) 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna :*

Har du ingen bild på hur granen blev? Tänkte som inspiration ;)

2015-12-14 @ 05:24:57
URL: http://blooomsliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0