Seger!!!

ÅÅhhh är så lycklig :D Seger i L:A3 på 69.5% Goa häst vad glad du gör mig :D 
 
Glitter var helt tvärtemot vad jag trodde, jag trodde att hon skulle vara pigg och busa runt på grund av det blåsiga vädret men hon var riktigt lugn och fin och gjorde allt som jag ville :D Underbara häst skötte sig såååååå bra :D  <3 
 
 
 
Fick en jättefina blommor från alla i stallet :D Tusen tusen tack, blev verkligen jätteglad !! 
 
 
 
 
 
 I andra klassen var hon trött och det kändes, hon ville inte riktigt ta i som hon gjorde i första klassen och det räkte inte till ett till kval men jag är hur nöjd med henne som helst :D Hon var så duktig!! Det är detta vi har kämpat emot i alla år och nu äntligen har det blivit våran tur att stå längst fram med den gulblåa rosetten och skina :D Underbara häst, nu förtjänar du några dagars vila :D 
 
Ha det gött :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0