Söndag

Då var denna vecka slut, jaha... Imorgon är det måndag igen och nya upptåg nästa vecka :) 
 
Idag har jag varit iväg till Svärdsjö för lite träning, idag stod det bommar på schemat men innan det behövde Glitter en uppsträckning. Hon var lite pigg och vet inte vad hon ska göra med all energi så hon börjar slänga upp huvudet och gallopera när jag gör halvhalter :/ haha men efter lite jobb och lite mindre energi i hästen kunde vi äntligen börja jobba :D 
Hon älskar verkligen att gallopera över bommar :D Hon blir så himla glad och sprallig, vad roligt att hon också har kul emellanåt :D 
Jag tycker personligen att ett varierat träningsupplägg är viktigt både för sig själv och för hästen :D  
 
Kände att idag var det dags för någontiong annat än samma gammla dressyrarbete som vi gör varenda gång jag rider men från och med nästa vecka så är det bara dressyr som gäller fram till tävligen den 9:e Februari :D 
 
Visade även upp mina tekniska skills idag genom att installera en skrivare utan problem :D YEAH!
 
 
 
NY vecka, NYA tag :D Hörs och ses :D <3
 
 

Kommentarer
Postat av: mom

<3 ja hon tycker det är jättekul med lite bomträning mellan allt dressyrarbete:) fast hon tycker ju dressyr är roligt det med:)

Svar: Javisst ❤️❤️
SuperDuperSara

2014-01-27 @ 11:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0