Julfirande :)

Nu har vi kommit hem efter ett underbart julfirande hos släkten i Trollhättan. Det har verkligen varit askul <3 Så fort jag kom em så var et såklart direkt ut till stallet och iväg till ridhuset för lite kvällsträning och imorrn är det träning för Fredrik Böhling. Få se ur detta går :D 

Fick en massa fina klappar :D 
Presentkort på Glitter, Stadium, JC, Kicks m.fl. 
Ridhjälm från Jhon Whitaker (Supersnygg!!)
Gymkort på friskis och svettis :D 
och en massa annat kul. 




Tycker framför allt att denna jul har varit extra kul med tanke på hur förra julen var. Meningen vat att vi skulle åka ner till Trollhättan då också men eftersom att farfar blev så pass dålig så besttämde vi oss för att stanna hemma..och på julafton så dog han. Jag tänkte extra mycket på honom varje gåg jag såg ett tänt ljus och mindes honom som den underbara man, pappa och farfar som han var. Hoppas att din jul var bra farfar!! <3 




Denna jul fick jag också (jag överdriver inte nu) den bästa julklappen någonsin. Hela släkten ska åka till NEW YORK!!!!!!!! OMG kan inte tro det :D Jag kunde inte fatta det men när mormor sa att vi skulle alla åka dit så slog mitt hjärta i typ 500 slag i sekunden! Jag har velat åka dit sen typ 8:an och nu ligger den bara några månader bort. AAAAAAHHH!!! Helt amazing och jag kan inte tacka dem nog <3 



_________________________________________ 

Vill även passa på att skicka mina tankar till alla dem som förloarde en vän eller familjemedlem i zunamin i Thailand för 10 år sen. Jag var bara 8 år när det hände och jag kommer inte ihåg mycket från det men nu när jag är äldre och förstår allvaret med det hela. Kommer ihåg nyårsaftonen det året, jag var sur eftersom att dem vuxna bestämde sig för att skicka pengar till att hjälpa de beövande istället för att köpa raketer och jag blev jättesur och besviken. Men nu förstår jag varför dem gjorde det, och jag tycker att det var en jättefin sak att göra. Jag är personligen jätteglad över att ha min familj säker och trygg är hemma i Sverige och att kunna fira jul och nyår med dem och jag skickar mina tankar till dem familjer som saknar en medlem efter den hemska vågen. 


_________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0