Trött :/

Det var julafton 2013 det :/ Den kunde ha varit bättre.... jag älskar verkligen alla presenter jag fått och att fira jul med familjen men nu när vi är en mindre så känns det inte riktigt som en vanlig jul längre :(

Nu är jag helt slut efter dagens händelser och som vi kanske redan har gissat så åkte vi aldrig till Lilla Edet i går utan stannade hemma istället och det var tur det. Även om jag nu skulle mer än allt vilja vara nere med kusinerna och rensa hjärnan så skulle jag inte vilja vara bortrest när jag fick reda på nyheten heller :(

Vila i frid världens bästa och finaste farfar Alf <3<3 Du kommer alltid bli ihågkommen och älskad i våra ögon <3<3<3

Kommentarer
Postat av: mamma

<3 goaste Sara<3

2013-12-25 @ 09:33:12
Postat av: Hanna

Sara jag önskar också att det hade varit en bättre jul men det är inget man kan göra åt saken. Och vik syns ju snart☺️💕❤️

Svar: Du har rätt Hanna ❤️❤️ det ska bli kul när vi ses 💗
SuperDuperSara

2013-12-25 @ 10:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0